Модуль 8

 Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме
- оцінила спершу свої сильні та слабкі сторони перш ніж визначати їх у дітей;
- ознайомилася з класифікацією інструментів оцінювання учнів, для того, щоб розвивати в них навички 21 століття, навички вищих рівнів.
- обговорили з колегами ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання;
-- створила  форми для підсумкового оцінювання;
- переглянула та  оцінила приклади учнівських робіт;
- внесла певні зміни до Плану вивчення теми з урахуванням вже отриманих знань про систему оцінювання.
        Для себе зробила помітки, що важко створити навчальне середовище, спрямоване на розвиток учнів без відповідного матеріально-технічного забезпечення і початкових вмінь та навичок. Оцінивши власний приклад учнівської роботи, я "прозріла": виконати 70% такої величезної самостійної роботи і отримати лише 4 бали!? Та хто з наших учнів на таке зважиться? Ми до європейської системи оцінювання ще не готові. Хоча ідея звісно хороша, варта того аби її розвивати, та на початковому етапі, я вважаю, можна застосовувати і старі добрі тести для поточного оцінювання знань учнів.

http://klyuch.com.ua/upload/medialibrary/395/395e1863406c84f2d049003282d3f0f6.jpg  


Коментарі

Популярні публікації